KEISTIMEWAAN OMEGA GUARD SHAKLEE









ツ Omega Guard Shaklee dihasilkan menerusi kaedah teknologi terkini iaitu ultratulen bergred farmaseutikal. Maksudnya ia melalui proses penyulingan proprietari tiga molekul yang dapat memekatkan asid lemak Omega 3 paling tulen.
ツ Teknologi ini dapat menyingkirkan bahan-bahan berbahaya yang terdapat dalam ikan seperti plumbum, arsenik, merkuri dan sebagainya. 

ツ Kebanyakan minyak ikan berjenama lain hanya menggunakan kaedah penyulingan tekanan tinggi untuk mengekstrak minyak ikan. Kaedah ini bukan hanya memusnahkan sesetengah nutrien malah tidak boleh menapis kandungan logam yang membahayakan kesihatan. Kebanyakan pengeluar minyak ikan hanya menggunakan penyulingan 1x atau2x molekul, dan tidak menggunakan penyulingan proprietari tiga molekul. Ini kerana penyulingan proprietari tiga molekul ni merupakan satu proses yang agak mahal.

ツ Omega Guard Shaklee tidak diekstrak dari minyak hati ikan kerana kandungan toksik tinggi yang terdapat pada hati ikan.

ツ Minyak ikan Shaklee diekstrak dari ikan laut dalam dan berair sejuk seperti mackerel, herring dan anchovies. Kalau kita rujuk jenis-jenis ikan dan tahap merkurinya. ikan-ikan ini mengandungi tahap merkurinya terendah.. Dan kajian juga menunjukkan bahawa ikan air laut sejuk mengandungi asid lemak tidak tepu yang sangat tinggi berbanding ikan lain. Proses penyulingan 3 kali meningkatkan lagi minyak ikan yang terhasil. 

ツ Omega guard Shaklee lengkap dgn 7 jenis asid lemak Omega 3 yang diperlukan oleh badan iaitu DHA, EPA, HPA, ETA, SDA, DPA. Badan kita tidak mampu menghasilkan asid lemak perlu ni untuk proses metabolisme. Jadi,sumber makanan dan suplement EPA diperlukan. 

ツ Satu sajian Omega guard Shaklee (Recommended daily serving is 3 capsules) membekalkan 900 mg asid lemak omega 3 yang diperlukan iaitu EPA dan DHA. Berdasarkan jadual di bawah, kandungan EPA dan DHA di dalam Omega Guard Shaklee adalah antara yang tertinggi berbanding jenama lain





Siapakah yang sepatutnya mengambil Omega Guard?
 Ibu hamil
- membantu perkembangan otak bayi semasa di dalam kandungan
- mengurangkan risiko kelahiran bayi pra matang
- mengurangkan risiko gila meroyan selepas kelahiran
- mengawal kenaikan berat badan



  Ibu yang menyusukan
- Omega akan membekalkan khasiat omega-3 untuk sistem imunisasi badan kanak-kanak serta membantu perkembangan otak kanak-kanak.
- sangat membantu penurunan berat badan ibu tanpa menjejaskan penyusuan
  kanak-kanak

- Omega Guard sangat membantu pertumbuhan badan yang sihat selain meningkatkan kecerdasan otak
- memperkuatkan sistem imunisasi badan terutamanya untuk kanak-kanak yang sering demam,selesema, batuk, athma dan eczema



  mereka yang ada masalah berat badan

- Omega sangat membantu pembakaran lemak dalam badan dengan lebih cepat berbanding lecithin
- meningkatkan hormon leptine yang mana ia sangat membantu anda untuk mengawal selera makan.






  Mereka yang mengalami masalah kesihatan

- Sesuai untuk mereka yang selalu demam dan selesema
- Omega guard juga membantu menurunkan masalah kolesterol yang tinggi
- Juga membantu mengawal tekanan darah






PROMOSI DESEMBER !!!

BELI 6 PERCUMA 1

BELI 1 KAMI BAGI HARGA RUNTUH

 Apa tunggu lagi. Dapatkan Set Omega Guard Shaklee dengan harga istimewa daripada kami. Exclusive professional consultation akan diberikan.

Mom&Dad VitaShoppe
Mahfuzah | 019-984 1919/019-986 1919
Shaklee Independent Distributor
FB Page: From Mom To Moms


0 comments:

Post a Comment